Skrzynka życzeń i zażaleń
Komunikacja i media: "2. Wprowadzamy stały sposób komunikacji między uczniami i władzami SU."
status:
zaakceptowana
ostatnia zmiana statusu:
2022-04-12 12:24
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:
W trakcie realizacji wyzwania postanowiliśmy postawić na korytarzu szkolnych skrzynkę pocztową do której uczniowie mogli i mogą wrzucać swoje pomysły i skargi. Robią to anonimowo i w ten sposób wiemy , co możemy zrobić dla lepszego działania szkoły. Po zebraniu głosów wyznaczyliśmy osobę która zajęła się rozdzielaniem głosów na daną kategorie która najczęściej się pojawiała. Następnie razem z dyrekcją przeanalizowaliśmy potrzeby uczniów, które będziemy w stanie zrealizować. Ostateczne zdanie należało do rady zarządzającej.
Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?
W realizację była zaangażowana dyrekcja, nauczyciele i uczniowie z trójek klasowych. Jednakże największe znaczenie dla naszego projektu były głosy uczniów szkoły.
Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?
Wyrażając swoje zdanie uważamy, że najtrudniejsze było przekonanie uczniów , aby otworzyli się i wrzucali swoje propozycje. Jednak dla osób zaangażowanych z projektu największym problemem stanowiło podjęcie najlepszych decyzji wynikających z wyników. Ostatecznie, mimo trudności staraliśmy kierować się rozsądkiem i aby każdego w pewien sposób zadowolić.
Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?
Dzięki wyzwaniu uczniowie nauczyli się rozmawiać o swoich potrzebach. Z każdym projektem zauważamy zmiany związane z otwartością ludzi angażowanych się w działania. Wynikając z naszego planu, o potrzebach uczniów dyrekcja postanowiła zakupić różowe skrzyneczki. Umieściliśmy je w każdej damskiej toalecie przy wyjściu.