Skrzynka życzeń i zażaleń

Komunikacja i media: "2. Wprowadzamy stały sposób komunikacji między uczniami i władzami SU."

Dodano: 04.04.2022

0

0

Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:

W trakcie realizacji wyzwania postanowiliśmy postawić na korytarzu szkolnych skrzynkę pocztową do której uczniowie mogli i mogą wrzucać swoje pomysły i skargi. Robią to anonimowo i w ten sposób wiemy , co możemy zrobić dla lepszego działania szkoły. Po zebraniu głosów wyznaczyliśmy osobę która zajęła się rozdzielaniem głosów na daną kategorie która najczęściej się pojawiała. Następnie razem z dyrekcją przeanalizowaliśmy potrzeby uczniów, które będziemy w stanie zrealizować. Ostateczne zdanie należało do rady zarządzającej.

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?

W realizację była zaangażowana dyrekcja, nauczyciele i uczniowie z trójek klasowych. Jednakże największe znaczenie dla naszego projektu były głosy uczniów szkoły.

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?

Wyrażając swoje zdanie uważamy, że najtrudniejsze było przekonanie uczniów , aby otworzyli się i wrzucali swoje propozycje. Jednak dla osób zaangażowanych z projektu największym problemem stanowiło podjęcie najlepszych decyzji wynikających z wyników. Ostatecznie, mimo trudności staraliśmy kierować się rozsądkiem i aby każdego w pewien sposób zadowolić.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?

Dzięki wyzwaniu uczniowie nauczyli się rozmawiać o swoich potrzebach. Z każdym projektem zauważamy zmiany związane z otwartością ludzi angażowanych się w działania. Wynikając z naszego planu, o potrzebach uczniów dyrekcja postanowiła zakupić różowe skrzyneczki. Umieściliśmy je w każdej damskiej toalecie przy wyjściu.


Podobało Ci się

Komentarze