Plan pracy - Edukacja Lubasz

Diagnoza i plan działania: "Plan działania"

Dodano: 02.12.2021

0

0

status:
zaakceptowana

ostatnia zmiana statusu:
2022-01-05 00:03

Które wyzwanie z obszaru "Wybory" wybraliście do realizacji?
3. Starsi uczniowie lub przedstawiciele władz SU organizują zajęcia na temat wyborów dla swoich młodszych kolegów.
Co planujemy zrobić, jak to przeprowadzić oraz kiedy chcemy to zrealizować (miesiąc i rok)?

Samorząd Uczniowski opracuje scenariusz zajęć wsparty multimediami, następnie podzieli się na zespoły 2 osobowe i w każdej z klas pierwszych przeprowadzi zajęcia na temat wyborów. Zostaną one zrealizowane w miesiącu lutym (kolejny raz tuż przed wyborami).

Czy to wyzwanie zrealizujemy obowiązkowo (każdy zespół ma zrealizować minimum 3 wyzwania z 3 różnych obszarów)?
Tak
Które wyzwanie z obszaru "Komunikacja i media" wybraliście do realizacji?
2. Wprowadzamy stały sposób komunikacji między uczniami i władzami SU.
Co planujemy zrobić, jak to przeprowadzić oraz kiedy chcemy to zrealizować (miesiąc i rok)?

Samorząd Uczniowski planuje reaktywować szkolny radiowęzeł oraz stworzyć osobną stronę SU na Facebook’u, ponieważ do tej pory nie wszystkie informacje trafiały do uczniów. Ponadto na holu pojawi się skrzynka „GŁOS UCZNIA”, w której każdy będzie mógł podzielić się pomysłami lub zgłosić uwagi. Radiowęzeł i strona na Facebook’u startują

w listopadzie, a skrzynka od października.

Czy to wyzwanie zrealizujemy obowiązkowo (każdy zespół ma zrealizować minimum 3 wyzwania z 3 różnych obszarów)?
Tak
Które wyzwanie z obszaru "Działania uczniów i uczennic" wybraliście do realizacji?
3. Organizujemy dzień integracyjny lub noc integracyjną dla uczniów szkoły. Każda klasa jest odpowiedzialna za przygotowanie poszczególnych elementów wydarzenia.
Co planujemy zrobić, jak to przeprowadzić oraz kiedy chcemy to zrealizować (miesiąc i rok)?

W ramach tego działania Samorząd Uczniowski postanowił przygotować konkurs „Być jak…”, w którym każda klasa ma za zadanie przygotować charakteryzację i krótki opis postaci związanej z odzyskaniem niepodległości. Ponadto przedstawiciele klas przygotują pogadankę na temat patriotyzmu. Uwieńczeniem tego dnia będzie wspólne odśpiewanie hymnu, zdjęcia na „ściance” w barwach narodowych oraz poczęstunek w postaci rogalików upieczonych przez społeczność szkoły. Termin realizacji: listopad

Czy to wyzwanie zrealizujemy obowiązkowo (każdy zespół ma zrealizować minimum 3 wyzwania z 3 różnych obszarów)?
Tak
Które wyzwanie z obszaru "Podejmowanie decyzji" wybraliście do realizacji?
2. Wybrany fragment przestrzeni szkolnej zostaje przeorganizowany przez uczniów i dla nich (np. stworzenie kącika wypoczynku albo remont sal zgodnie z zaleceniami uczniów i uczennic lub mural na ścianie szkoły stworzony przez młodzież).
Co planujemy zrobić, jak to przeprowadzić oraz kiedy chcemy to zrealizować (miesiąc i rok)?

W jednej z wnęk szkolnego holu (obecnie szatnia) powstanie kącik relaksu dla uczniów, w którym będą mogli odpocząć, poczekać na zajęcia czy autobus. Termin realizacji: październik – marzec.

Czy to wyzwanie zrealizujemy obowiązkowo (każdy zespół ma zrealizować minimum 3 wyzwania z 3 różnych obszarów)?
Tak
Które wyzwanie z obszaru "Uczenie się i nauczanie" wybraliście do realizacji?
4. Organizujemy wsparcie w nauce dla koleżanek i kolegów z naszej szkoły (koleżeńskie korepetycje) lub dla nauczycieli i nauczycielek w nauczaniu zdalnym (nauka obsługi nowego narzędzia internetowego).
Co planujemy zrobić, jak to przeprowadzić oraz kiedy chcemy to zrealizować (miesiąc i rok)?

Na gazetce Samorządu Uczniowskiego powstanie kącik „Chętnie pomogę w…”, gdzie uczniowie będą mogli zamieszczać swoje oferty (podobną funkcję będą spełniać ogłoszenia na Facebook’u i w radiowęzeł). Ponadto dwa dni w tygodniu pełnione będą dyżury online, podczas których uczniowie będą mogli się połączyć i poprosić o pomoc np. z matematyki. Realizacja: wrzesień – czerwiec.

Czy to wyzwanie zrealizujemy obowiązkowo (każdy zespół ma zrealizować minimum 3 wyzwania z 3 różnych obszarów)?
Tak

Podobało Ci się

Komentarze