Szczęśliwy Numerek

Podejmowanie decyzji: "1. Ważną dla społeczności szkolnej decyzję podejmujemy w procesie współdecydowania, zgodnie z kryteriami dobrego wspólnego podejmowania decyzji (opisane w Przewodniku).."

Dodano: 14.02.2022

0

2

Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:

Przewodniczący klasowych samorządów zebrali informacje w swoich zespołach o ciekawych inicjatywach SU, które dla nich byłyby ważne. Najwięcej osób wskazało wybór numeru z dziennika, który byłby niepytany danego dnia i zwolniony z wszelkich, niezapowiedzianych form odpowiedzi. Przedstawiliśmy naszą propozycję dyrekcji i nauczycielom. Po uzyskaniu akceptacji przystąpiliśmy do opracowania szczegółów i stworzenia regulaminu akcji. Ze szkolnym administratorem e-dziennika omówiliśmy stronę techniczną wyboru "Szczęśliwego numerka". Stworzyliśmy regulamin i podaliśmy termin rozpoczęcia akcji - 1.12.2021r., który został zaakceptowany przez uczniów, dyrekcję i nauczycieli. Przygotowaliśmy plakat informacyjny i zamieściliśmy ogłoszenie na Teams. Akcja trwa, numer jest codziennie losowany przez system i wyświetlany w dzienniku.

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?

Uczniowie, dyrekcja i nauczyciele - którzy analizowali i zaakceptowali nasze działania. Administrator e-dziennika, który wprowadził dane do systemu.

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?

Nie napotkaliśmy na trudności podczas realizacji zadania. Spotkało się ono z dużą aprobatą całej społeczności szkolnej.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?

Reakcje uczniów są bardzo pozytywne, dziękują za wprowadzenie tej akcji, są zadowoleni, że ich głos został wzięty pod uwagę i wprowadzono losowanie.

Galeria zdjęć


Podobało Ci się

Komentarze

Informacja zwrotna
15.02.2022 15:01

Bardzo dziękuję za dodanie relacji. Cieszę się, że Wasz pomysł docenia i akceptuje szkolna społeczność. Mówiliście o swoich obawach i zaskoczeniu, że tak łatwo dało się szczęśliwy numerek wprowadzić, bez sprzeciwu dyrekcji, nauczycieli. To tylko dowodzi, że warto rozmawiać, prezentować swoje racje, bo psychologiczny mechanizm projekcji często ogranicza działania i tworzy fałszywy obraz rzeczywistości. Sukces z pewnością wzmocnił Waszą wiarę w sens działań i podejmowanie kolejnych wyzwań. Macie też teraz wsparcie całej rzeszy wdzięcznych uczniów i uczennic, których z pewnością zainteresują Wasze kolejne kroki. Starajcie się ich angażować w kolejne działania, bo razem można więcej. Powodzenia!

15.02.2022 18:11

@Jolanta Podwysocka

Dziękujemy