Skrzynka życzeń - Skrzynka pomysłów SP STO
Komunikacja i media: "2. Wprowadzamy stały sposób komunikacji między uczniami i władzami SU."
status:
zaakceptowana
ostatnia zmiana statusu:
2022-04-17 16:27
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:
1, Podczas spotkania inauguracyjnego w projekcje "Szkoła Demokracji 2021/2022 - uczniowie sejmiku wpadli na pomysł skrzynki życzeń i pomysłów w SP 4 STO.
- w celu rozpropagowania tej idei napisaliśmy scenariusz i nakręciliśmy filmik pt. Skrzynka pomysłów SP 4 STO
- uczniowie wykonali skrzynkę, która została umieszczona w widocznym miejscu
- informacja o skrzynce
- na spotkaniu sejmiku z samorządami została przekazana informacja, po co skrzynka
- dyskusja na temat walorów estetycznych skrzynki przez nauczyciela muzyki została rozpoczęta
- po świętach Narodzenia Pańskiego skrzynka została skradziona
- ze względu na nauczanie zdalne i okres pandemii po 6 tygodniach na spotkaniu sejmiku podjęliśmy się odtworzenia skrzynki
- umieszczenie skrzynki w widocznym miejscu i zaplombowanie pieczęciami szkoły
- Skrzynka jest sprawdzana co miesiąc przed comiesięcznym spotkaniem sejmiku
Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?
W realizację wyzwania zaangażowane były samorządy klasowe i tzw., dywersanci, oraz nauczyciele prowadzący dyskusje kuluarowe w pokoju nauczycielskim.
W wykonaniu drugiej skrzynki brali udział chłopcy klas V, uczęszczający na zajęcia szkolnej świetlicy, którzy są widoczni na zdjęciu — Uczniowie Ci są potencjalnymi kandydatami do nowych edycji programu szkoła demokracji :-) :-) :-)
Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?
Poszukiwanie dywersantów pomysłu i przekonanie niektórych nauczycieli co do samego pomysłu.
Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?
Wykonanie estetycznej skrzynki i poprawienie komunikacji pomiędzy uczniami i sejmikiem szkoły. Ustalenie 2 spotkań w semestrze szkolnym pomiędzy samorządami uczniowskimi i sejmikiem szkolnym. Przywrócenie skrzynki życzeń i pomysłów w szkole SP 4.